Home Forums Single Winterexperience Zweeds-Lapland Vertrek 23.12.2018

Dit onderwerp bevat 16 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wilma 1 dag, 7 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur

sindy
    Sleutelbeheerder

Benieuwd wie er met jou mee op reis gaan? Of wil je kijken naar carpoolmogelijkheden?
    Leg hier alvast contact met je medereizigers!

#33029 Reactie

Marjolein

Hoi allemaal, wie gaat er nog meer gezellig mee naar Zweeds Lapland op 23 december?

#33303 Reactie

Henrike

Hallo Marjolein, ik ga mee. Heb net geboekt.

#33349 Reactie

Marco

Hoi Marjolein, Henrike en de rest. ik ben er ook bij. Heeft iemand al ervaring met single reizen of is het ook voor jullie de eerste keer. Verder heeft er nog iemand handige tips voor mee te nemen voor zweden / Lapland.

#33491 Reactie

Marjolein

Hoi Marco en Henrike,

Leuk dat jullie ook meegaan. Voor mij is dit de eerste keer met een singlereis en de eerste keer naar Lapland….
    Spannend he? Komt iemand toevallig uit de buurt van Dongen, eventueel om te carpoolen 😉

#33492 Reactie

Hester

Hoi hoi,

Ik ben erbij 😀.
    Ook voor mij eerste keer met singlereis en naar lapland.
    Ik kom uit nijmegen en denk, dat ik de trein naar Schiphol neem.

Tot de 23e.

#33543 Reactie

Marco

Haha Marjolein,
    Ik Kom toevallig uit Oosterhout NB.
    En ik heb al wel vervoer geregeld.

#33565 Reactie

Marjolein

He Marco,

Dat is lekker dichtbij. Ik heb helaas nog geen oplossing voor het vervoer, maar wie weet komt dat nog. Alleen kan natuurlijk ook altijd, mocht er geen andere oplossing zijn.

Groetjes Marjolein

#33583 Reactie

Marco

Hoi Marjolein,

Ik heb overlegt met mijn vader, en als je wil kan je met ons mee carpoolen.
    Ben alleen nog niet uit of ik met de terug reis met de trein terug ga of me laat ophalen.

Even algemeen (of organisatie): is het misschien ergens een optie op een Whats-App groep op te zetten voor de reis, zodat we contact met elkaar kunnen hebben
    zonder dat elkaars telefoonnumers of contactgegevens zo open op het internetform staan (ook is dat lastig vanwege de huidige privacywetgeving).
    Ik zelf heb namelijk geen Facebook (bewuste keus).

Met vriendelijke groet,
    Marco de Jongh.

#33667 Reactie

Rob van der Kammen

Hallo allemaal

Voor mij ook de 1e keer met single reis mee, en 1e keer naar zweden.
    Ik kom uit Bladel (dorpje onder Eindhoven/Tilburg)
    Ik moet nog parkeerplaats regelen vlakbij Schiphol, en ik kan natuurlijk wel een aantal mensen ophalen onderweg.
    Vanuit hier via Eindhoven dan Schiphol, of vanuit hier via Tilburg/Breda en dan naar Schiphol.
    Mijn auto is niet super groot qua kofferbak, maar 3 koffer (en dus dan ook maar 3 personen) zou denk ik wel moeten gaan.
    Een Whats-App groep zou dus dan inderdaad wel makkelijker zijn om contact te leggen

Rob

#33670 Reactie

Kim

Dag allemaal,

Leuk om zo al contact te hebben. Dit word voor mij de tweede single reis maar eerste keer met deze organisatie.
    Ik kom uit Tilburg, dus tot nu toe allemaal redelijk dicht in de buurt als ik het zo hoor. Ik ben van plan om met de trein naar Schiphol te gaan. Erg veel zin in de reis!
    Groetjes,

Kim

#33678 Reactie

Marjolein

Wat leuk dat er zoveel mensen “uit de buurt komen”. Heeft iemand al iets gehoord over de vluchttijden?

#33694 Reactie

sindy
    Sleutelbeheerder

Beste reizigers,

Leuk dat jullie al onderling contact hebben! Morgen ontvangen jullie van ons een mailtje met informatie over de vluchten voor jullie reis. Ook zullen wij dan vragen wie er allemaal aan de Whats-App groep willen deelnemen, zodat wij deze vast voor jullie kunnen opstarten.

Groeten,
    One2gether Travel

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door  sindy.
    #33698 Reactie

Marjolein

Hoi Marco,

Wat aardig van jouw vader, we komen er wel even op terug in de Whatsapp groep. Super bedankt voor het aanbod alvast!

#34391 Reactie

Wilma

Hallo allemaal, Ik ga ook mee de 23ste.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
Reageer op: Vertrek 23.12.2018
Mijn informatie: